potraviny

5. listopadu 2009 v 21:11 | anaBaby |  Tipy a Triky
Chcete shodit nějaká kila? Nacházíte různé informace, co jíst a co naopak ne? ... Při porovnání různých postupů "Jak zhubnout" - které se mimochodem nachází snad všude - je opravdu mnoho. Zvláštní ale je, že některé se dosti liší. Podívejte se na tento seznam potravin, a na komentáře pod ním. Zde je vypsáno, co je potřeba jíst, co jíst v menší míře a čemu se vyvarotvat úplně ♥


Mléčné výrobky, vejce Bílý jogurt Kyselá smetana Mléko Podmáslí Sýr Cottage Tavený sýr Tofu Tvrdý sýr Vejce
Plno lidí vnímá tyto potraviny jako neškodné, ale naopak prospívající organismu. Ano, mají pravdu, avšak pozor! Mléčné výrobky ve větší míře pro tělo zdravé nejsou. Zvláště při hubnutí je konzumujte v menší míře. Z těchto výrobků si nejméně dopřávejte kyselou smetanu a vejce. Sýry vybírejte podle množství tuku. Naopak sýr Cottage je výbornou volbou - zdravý a lehký.

Cereálie Ovesné vločky Müsli Cornflakes
Existuje celá řada cereálií. Od sušených vloček, až po sladké medové burisony. Müsli s oříšky nebo se sušeným ovocem jsou dobrou volbou. Ovšem dávejte si pozor na čokoládové, medové a další sladké cereálie.

Pečivo Celozrnné a grahamové pečivo Rýžové chlebíčky
Sami víte, že všechno celozrnné nebo grahamové (obzvláště celozrnné) je velmi zdravé. Poskytuje tělu bohatou zásobu potřebných látek. Omezit byste měli bílé pečivo, jako jsou běžně rohlíky, housky, ….

Ořechy, semena Celozrnná mouka Lněné semínko Sojové boby Sušené ovoce Dýňová semínka Slunečnicová semínka
Tohle je výčet všech zdravých a zároveň tělu neškodných druhů semen. Jsou výbornou volbou. Je ovšem znovu potřeba zmínit ty, které bychom měli omezovat. Jsou to mandle, rozinky a vlašské ořechy.

Ovoce Avokádo Banány Broskev Grapefruity Hroznové víno Hrušky Jablka Kiwi Meloun Meruňky Nektarinky Pomeranč Švestky
Ovoce, ovoce, ovoce …. Všechno ovoce je zdravé a je nutné pro život. Ale jak je známo, i ovoce obsahuje určité množství cukru. Při hubnutí bychom se měli vyhýbat většímu množství hlavně jablek. Naopak pomeranč a ostatní grapefruity jsou skvělými spalovači tuků a banán zahání hlad. A platí zde ještě jedno pravidlo! Konzumaci ovoce nechejte na ráno, nebo odpoledne. Večer by už na našem jídelníčku být nemělo.

Zelenina Artyčoky Brokolice Celer Cuketa Hlávkový salát Hrách Chřest Kukuřice Květák Mrkev Okurka Paprika Rajče Špenát Fazole Zelí
Zde myslím není co zmiňovat. Zelenina je výborná volba. Měla by se nacházet každý den v jídelníčku.

Maso Ryby Drůbež
Ryby - hlavně mořské ryby jsou velice zdravé. (Nejlépe losos, filé) Mezi české vybrané ryby patří tradičně kapr nebo lín. Jinak hlavně hodně drůbeže. Ovšem např. i telecí plátky nebo jehněčí kýta jsou dobrou a správnou volbou.

Přílohy Těstoviny Brambory Rýže
Z těchto tří variant jsou nejvhodnější brambory. Netloustne se po nich - což je zaručené. Těstovin je potřeba menší míra a čemu se vyhýbat jsou knedlíky.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama